Populære indlæg

torsdag den 29. november 2012

London er en skøn by og en forlænget weekend er slet slet ikke nok tid, til alt det der er at se... så jeg er sikker på, at næste gang jeg skal derover, skal opholdet vare en del længere... og det er som om at ugen er fløjet afsted hurtigere end normalt :-)

I morgen tager vi på en familietur til Weissenhäuser Strand i Tyskland, en tradition der er i min kærestes familie, og når vi kommer hjem igen på mandag så er december måned godt i gang.

Tiden flyver afsted og lige rundt om hjørnet står julen og banker på.... en højtid jeg holder meget af. Jeg synes dog at vi i år kommer lidt skævt ind i denne travle måned :-(  julepynten er endnu ikke fundet frem fra sit skjul og nisserne kigger ikke - som sædvanen ellers er tro - frem på reolen d. 1. december...  men men men det må der gøres noget ved en af den første dage i næste uge.

Jeg har ikke fået lagt så mange billeder ind endnu,  og jeg har heller ikke helt bestemt mig for hvordan siden helt skal se ud, så jeg vil nok løbende flytte lidt rundt på det forskellige inddtil det hele kommer til at se ud som jeg forestiller mig det skal gøre.

Det vil glæde mig hvis nogle af jer har lyst til at skrive en kommentar.

Pia

Ingen kommentarer:

Send en kommentar